Biuro czynne we wtorki i czwartki od 12 do 14.
Cele i zadania:
1. W zakresie wspierania procesu dydaktycznego studentów i rozwoju postaw przedsiębiorczych:
- Organizacja praktyk studenckich w Uczelni
- Organizacja i koordynacja staży zawodowych dla studentów
- Organizacja warsztatów z zakresu problematyki przedsiębiorczości wśród studentów
2. W zakresie obsługi i promocji absolwentów
- Organizacja i koordynacja staży zawodowych dla absolwentów
- Pomoc prawna i organizacyjna dla absolwentów rozpoczynających prowadzenie działalności gospodarczej
- Organizacja i nadzór nad komercyjnym wykorzystaniem aparatury znajdującej się na wyposażeniu Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie przez absolwentów i ich firmy
- Promocja poprzez organizowanie udziału w targach i wystawach, wydawnictwa oraz przekaz medialny.
3. W zakresie usługowym
- Świadczenie usług wydawniczych na rzecz Akademii Sztuk Pięknych – realizacja zadań będzie powierzana podwykonawcom: studentom w ramach praktyk lub też firmom prowadzonym przez absolwentów, którzy wyrazili chęć współpracy z ABK
- Realizację zleceń od klientów zewnętrznych – realizacja zadań będzie powierzana podwykonawcom: studentom w ramach praktyk lub też firmom prowadzonym przez absolwentów lub pracowników, którzy wyrazili chęć współpracy z ABK
- Organizacja i nadzór nad komercyjnym wykorzystaniem aparatury znajdującej się na wyposażeniu Uczelni.
a także:
- Wsparcie absolwentów ASP na początku samodzielnej działalności biznesowej
- Promocja twórczości studentów i absolwentów ASP, poprzez różnego rodzaju zabiegi marketingowe, wystawy itp.
- Umożliwienie nawiązania kontaktów biznesowych między Uczelnią, a przedsiębiorcami
- Usprawnienie systemu zarządzania własnością intelektualną zgromadzoną na ASP
- Poprawa wizerunku Uczelni, jako miejsca przyjaznego dla sektora gospodarczego i wychodzącego naprzeciw oczekiwaniom jakie niosą ze sobą innowacyjne działania rynkowe
- Rozwój współpracy z zagranicą
- Zwiększanie świadomości o osiągnięciach ASP
- Wzrost wiedzy w dziedzinie przedsiębiorczości i rozwoju własnej działalności gospodarczej
- Rozwój sektora badawczego Uczelni
- Popraw polityki informacyjnej w dziedzinie powiązań biznesowych, promocji i współpracy z podmiotami gospodarczymi
- Organizacja szkoleń z zakresu prawa autorskiego i przedsiębiorczości
- Stworzenie bazy danych zawierającej wyniki badań naukowych